W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego

XML

Treść

Szczegóły zamówienia Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
zamówienie naBieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawyPZD.261.1.3.2021
zamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli
tryb zamówieniaZamówienie udzielono na podstawie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019)
wartość szacunkowawartość nieprzekraczająca 130.000 netto złotych
termin składania ofert
W wyniku analizy ofert przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie: Firma Usługowo Handlowa Martom Mariusz Rubajczyk, ul. Władysława Jagiełły 15, 98-220 Zduńska Wola, za cenę 149.412,41 zł brutto (121.473,50 zł netto) – Kryterium nr 1, przy czasie gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie – 48 godzin – Kryterium nr 2. Wykonawca spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego, a jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej na podstawie kryteriów oceny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
w związku z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 netto ustanowionego Zarządzeniem Nr 10/2021 z dnia 19.04.2021 r., zapraszam do złożenia oferty na zadanie pn.:
 
„Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego”.
 
1. Przedmiot zamówienia (opis przedmiotu zamówienia):
 
Zamówienie dotyczy wykonywania robót w zakresie bieżącej konserwacji dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego poprzez wykonywanie robót budowlanych naprawczych i odtworzeniowych na terenie powiatu zduńskowolskiego obejmującym Miasto Zduńska Wola, Gminę Zduńska Wola, Gminę Zapolice oraz Gminę i Miasto Szadek.
 
Zamówienie dotyczy wykonywania:
I.   Remont cząstkowy dróg mieszanką mineralno - asfaltową st. III z frezowaniem
II. Remont cząstkowy dróg mieszanką mineralno  - asfaltową st. III bez obcięcia krawędzi.
 
Zamawiający każdorazowo wskaże wariant rodzaju robót przy wskazywanej lokalizacji.
 
Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot zamówienia:
- 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg         
Dodatkowy przedmiot zamówienia:
- 45233141-9 – Roboty w zakresie konserwacji dróg
 
„Przewidywana wielkość zamówienia” stanowi:
-  Remont cząstkowy dróg mieszanką mineralno - asfaltową st. III z frezowaniem,  ok 675 m²
- Remont cząstkowy dróg mieszanką mineralno  - asfaltową st. III bez obcięcia krawędzi, ok 2.333 m²
 
2. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2021 r.
 
3. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
 
Lp. KRYTERIUM:
WAGA: 1 Cena oferty 60% 2
Czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie 40% 
R a z e m 100%
 
Kryterium nr 1 – cena oferty

Skala oceniana do 60 punktów (waga kryterium 60%) 
 
„Przewidywana wielkość zamówienia” stanowi szacunkowy zakres robót zleconych w toku realizacji zamówienia i może on ulec zmianie. Przy ocenie ofert w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną cenę ofertową brutto.
 
UWAGA:
„Razem wartość brutto” znajdująca się w OFERCIE (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
nie jest rzeczywistym wynagrodzeniem, jakie otrzyma wykonawca za realizację zamówienia. Wynagrodzenie będzie wypłacane przez Zamawiającego na podstawie cen jednostkowych                   w stosunku do robót rzeczywiście wykonanych, do kwoty maksymalnego zobowiązania określonego w umowie.
 
Punktacja w kryterium cena będzie wyliczana wg wzoru:
Pi =  x 100 x 60%
gdzie:
Pi – ilość punktów w kryterium cena,
Cn – najniższa cena ofertowa brutto
Ci – cena ofertowa brutto badanej oferty

Kryterium nr 2 - czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie

Skala oceniania do 40 punktów (waga kryterium 40%)

- minimalny termin, jaki należy podać          – 48 godzin (2 dni)
- maksymalny termin, jaki należy podać       – 168 godzin (7 dni)
 
Punktacja w kryterium 2 będzie wyliczana wg wzoru:
 
Termin gotowości =  x 100 x 40 %
W przypadku podania przez wykonawcę czasu gotowości krótszego niż 48 godzin, Zamawiający celem oceny oferty przyjmie wartość punktową jak dla 48 godzin.
W przypadku nie wskazania przez wykonawcę czasu gotowości Zamawiający celem oceny oferty przyjmie wartość punktową jak dla 48 godzin.
 
 
Sposób obliczenia punktacji dla całej oferty.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach z uwzględnieniem ich wag.
Suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę dla poszczególnych kryteriów, stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej dla danej części zamówienia. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przy wyliczeniu punktów komisja przetargowa zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
 
4. Inne istotne warunki zamówienia:
 
1)      Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –           w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną zawierającą remonty cząstkowe (masą na gorąco, emulsją i grysami),
2)      Wykonawca winien wykazać, że będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający poprzez wystarczający do realizacji zadania potencjał sprzętowy rozumie własność, lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem w okresie realizacji zamówienia w minimalnej wielkości:
-        wywrotka – 1 szt.,
-        walec – 1 szt.,
-        skrapiarka – 1 szt.,
3)      Wykonawca winien posiadać własne laboratorium do badania materiałów używanych do remontu dróg lub mieć dostęp do takiego laboratorium na podstawie umowy lub innego dokumentu, na okres realizacji zamówienia,
4)      Wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy na wykonane roboty – okres gwarancji liczony będzie od protokólarnego odbioru robót.
5)      Warunek zapewnienia pełnej dyspozycyjności do przystąpienia do realizacji zlecenia
w jak najkrótszym czasie – dotyczy to w szczególności interwencyjnego łatania  pojedynczych ubytków nawierzchni dróg w przypadku bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zamawiający wyznacza czas przystąpienia do realizacji zlecenia przez wykonawcę (czas reakcji) nie później niż 48 godzin od czasu zgłoszenia a maksymalnie 168 godzin (7 dni).
 
5. Sposób przygotowania oferty:
 
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na „Bieżącą konserwację dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego”.
Ofertę złożyć można osobiście u Zamawiającego lub pocztą.
   
6. Istotne dla stron postanowienia: wzór umowy w załączeniu.
 
7. Miejsce i termin złożenia oferty.
 
Ofertę złożyć należy do dnia 20.05.2021 r. godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego tj.                      ul. Królewska 10, 98-220 Zduńska Wola. 
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
 
8. Informacja o RODO
 
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli z siedzibą ul. Królewska 10, 98-220 Zduńska Wola,
2)      kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – drogi@powiatzdunskowolski.pl
3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie Art. 9 ust.1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5)      Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
6)      posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
7)      ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
 
Załączniki:
1.      OFERTA - Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
2.      PROJEKT UMOWY – Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania

Protokół zamówienia publicznego
 

Załączniki