Zamówienia na 1. „ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO UTRZYMANIA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO – ROWEROWYCH” 2. „ZAKUP ROZSIEWACZY (POSYPYWAREK DROGOWYCH) PIASKU DO UTRZYMANIA PASA DROGOWEGO”
XMLTreść
zamówienie na | 1. „ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO UTRZYMANIA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO – ROWEROWYCH” 2. „ZAKUP ROZSIEWACZY (POSYPYWAREK DROGOWYCH) PIASKU DO UTRZYMANIA PASA DROGOWEGO” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | PZD.261.1.29.2017 |
zamawiający | Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli |
tryb zamówienia | Postępowanie pozaustawowe wyłączone ze stosowania zapisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) dla zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro na podstawie art. 4 |
wartość szacunkowa | poniżej 30.000 euro |
termin składania ofert |
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 1 pn. „ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO UTRZYMANIA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO – ROWEROWYCH” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Jako najkorzystniejsze wybrana została oferta nr 1 złożona przez firmę "HYDRO-MASZ" SP. z o. o. Sp. K. Zapole 79/5, 98-275 Brzeźnio.
Natomiast na część 2 pn. „ZAKUP ROZSIEWACZY (POSYPYWAREK DROGOWYCH) PIASKU DO UTRZYMANIA PASA DROGOWEGO” nie wpłynęła żadna oferta, Postępowanie w tej części zostaje unieważnione.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
dot. postępowania o udzielenie niżej wymienionych zamówień publicznych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli:
1) „ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO UTRZYMANIA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO – ROWEROWYCH”
2) „ZAKUP ROZSIEWACZY (POSYPYWAREK DROGOWYCH) PIASKU DO UTRZYMANIA PASA DROGOWEGO”
Postępowanie pozaustawowe wyłączone ze stosowania zapisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) dla zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Powiat Zduńskowolski –
Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli
Adres Zamawiającego: ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola
tel./fax (43) 824 42 38 / (43) 824 42 50
e-mail: drogi@powiatzdunskowolski.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch odrębnych maszyn / zestawów maszyn dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli tj.:
1. Zestaw maszyn: Ciągnik rolniczy (wersja drogowa) – 1 szt. wraz z pługiem śnieżnym łamanym – 1 szt. i posypywarką drogową z przeznaczeniem komunalnym i wałkiem odbioru mocy – 1 szt. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup ciągnika wraz z osprzętem do utrzymania ciągów pieszych i pieszo – rowerowych”,
2. Maszyna: Rozsiewacz (posypywarka drogowa) piasku do utrzymania pasa drogowego – 1 szt. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup rozsiewaczy (posypywarek drogowych) piasku do utrzymania pasa drogowego”.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zestawu maszyn tj. ciągnik rolniczy (wersja drogowa) – 1 szt., wraz z pługiem śnieżnym łamanym – 1 szt. i posypywarką drogową z przeznaczeniem komunalnym i wałkiem odbioru mocy – 1 szt.:
1. Wymagania ogólne dotyczące ciągnika rolniczego w wersji drogowej:
1) ciągnik ma być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2017 roku, gotowy do użytku;
2) ciągnik musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z art. 70a – 70 zm ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.);
3) Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory sprzętu występujące fabrycznie (preferowany jest kolor pomarańczowy lub czerwony);
4) Zamawiający nie dopuszcza oferowania pojazdu oklejonego folią;
5) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne – nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru pojazdu. Zamawiający określa minimalny okres czasu do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji ustnej lub pisemnej od Zamawiającego;
6) autoryzowany serwis w okresie gwarancji dostawca zapewnia w miejscu lokalizacji ciągnika i osprzętu, za wyjątkiem przypadku konieczności przekazania ciągnika do punktu serwisu autoryzowanego, kiedy to koszt związany z przekazaniem ciągnika pokrywa Zamawiający;
7) Zamawiający wymaga, aby ciągnik współpracował, bez konieczności dokonywania zmian konstrukcyjnych, z kosiarką bijakową tylno – boczną Samasz Kangu 140.
2. Minimalne parametry techniczne ciągnika:
1) moc silnika 49 KM;
2) liczba cylindrów: 4;
3) chłodzony cieczą spełniający normę czystości spalin dla noworejestrowanych pojazdów tego typu;
4) pojemność skokowa 2200 cm3;
5) masa własna ciągnika min. 2200 kg. (dopuszcza się masę własną ciągnika min. 2000 kg, pod warunkiem dodatkowych obciążników na kołach o łącznej masie 200 kg;
6) prędkość transportowa min. 30 km/h;
7) wał odbioru mocy (WOM) tylny, obroty 540/1000;
8) sprężarka powietrza, układ pneumatyczny do przyczep;
9) pięciopunktowy układ zawieszenia narzędzi ze standardowym zawieszeniem trzypunktowym.
3. Parametry skrzyni biegów ciągnika:
1) zsynchronizowana z boczną dźwignią zmiany biegów;
2) liczba biegów do przodu min. 10; do tyłu min. 10;
3) napęd na 4 koła.
4. Wymagane wyposażenie dodatkowe ciągnika :
1) lampa błyskowa 2 szt. (po obu stronach dachu), lub belka led nad całą kabiną kierowcy;
2) klimatyzacja;
3) radio;
4) gniazdo 3-pinowe w kabinie, zasilane napięciem 12V;
5) 4 pary gniazd hydraulicznych (dwie pary z przodu, dwie pary z tyłu);
6) przedni podnośnik TUZ.
5. Minimalne parametry pługu śnieżnego:
1) maksymalna szerokość robocza - min. 200 cm;
2) wysokość pługu (odkładnicy): środek min. 59 cm; krawędź zewnętrzna min. 72 cm;
3) hydraulicznie sterowane z kabiny ciągnika lemiesze (oddzielnie lewy i prawy);
4) skręt każdego z ramion lemiesza regulowany hydraulicznie do 30°;
5) kąt natarcia min. 10°;
6) listwa zgarniająca gumowa (miękka);
7) zaczep na przedni TUZ;
8) oświetlenie obrysowe;
9) zabezpieczenie przeciwnajazdowe w postaci sprężynowania listwy zgarniającej z możliwością wychylenia lemieszy w przypadkach skrajnych najazdu na przeszkodę.
6. Minimalne parametry rozsiewacza (posypywarki drogowej):
1) pojemność zbiornika 0,40 m³;
2) wymagana prędkość obrotowa WOM 540 obr./min;
3) dopuszczalna ładowność 600 kg;
4) system wysiewu tarczowo – odśrodkowy;
5) przystawka komunalna do regulacji szerokości wysiewu (posypywania).
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla maszyny: rozsiewacza (posypywarki drogowej) piasku do utrzymania pasa drogowego – 1 szt.:
1. Wymagania ogólne dotyczące rozsiewacza (posypywarki drogowej):
1) maszyna ma być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowana w 2017 roku, gotowa do użytku;
2) posypywarka przeznaczona jest do powierzchniowego rozrzucania po drogach publicznych, ulicach oraz chodnikach środków:
- niechemicznych – piasku o średnicy cząstek od 0.1 do 1 mm, kruszywa naturalnego lub sztucznego o uziarnieniu do 4 mm,
- chemicznych, w postaci stałej: chlorku sodu (NaCl), chlorku wapnia (CaCl), chlorku magnezu (MgCl),
- mieszaniny środków chemicznych w postaci stałej oraz niechemicznych.
3) rozsiewacz (posypywarka drogowa) musi posiadać świadectwo homologacji zgodnie z art. 70a – 70 zm ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.);
4) Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory sprzętu występujące fabrycznie (preferowany jest kolor pomarańczowy lub czerwony);
5) Zamawiający nie dopuszcza oferowania maszyny oklejonej folią;
6) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne - nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru maszyny. Zamawiający określa minimalny okres czasu do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji ustnej lub pisemnej od Zamawiającego;
7) autoryzowany serwis w okresie gwarancji wykonawca zapewnia w miejscu lokalizacji maszyny, za wyjątkiem przypadku konieczności przekazania rozsiewacza (posypywarki drogowej) ciągnika do punktu serwisu autoryzowanego, kiedy to koszt związany z przekazaniem ciągnika pokrywa Zamawiający.
2. Minimalne parametry techniczne maszyny:
1) dopuszczalna masa całkowita 5000 kg;
2) dopuszczalna ładowność 3500 kg;
3) pojemność skrzyni ładunkowej 3 m³;
4) zawieszenie jednoosiowe sztywne (nie dopuszcza się dwuosiowego);
5) dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika;
6) zaczep dyszla obrotowy z okiem 50 mm;
7) podpora dyszla ze składanym kółkiem;
8) instalacja hamulcowa jedno lub dwuprzewodowa pneumatyczna;
9) napęd podajnika taśmowy i tarczy adaptera rozsypującego z WOM;
10) mechaniczna regulacja przesłony podajnika;
11) ręczny hamulec postojowy;
12) oświetlenie zewnętrzne z instalacją elektryczną;
13) trójkąt ostrzegawczy.
V. Założenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty łącznej na zestaw maszyn, o którym mowa w pkt II.1 i maszynę, o której mowa w pkt II.2 z wyszczególnieniem ceny za każdy element składowy.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. tylko na jeden element zamówienia, o których mowa w pkt II.
3. Sprzęty powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad i usterek, przeznaczone na rynek polski oraz zgodne z wymaganiami zasadniczymi (CE),
4. Dostawca dostarczy na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 30 dni od podpisania umowy ale nie później niż do 31 stycznia 2018 r.
5. Do oferowanych maszyn zostaną załączone instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim oraz katalogi części zamiennych.
6. Zamawiający zastrzega, iż oferty nie spełniające wszystkich parametrów technicznych i wymagań określonych w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: do 31.01.2018 r.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Kryterium wyboru oferty – cena (waga kryterium 100%).
2. Należność za przedmiot umowy płatna będzie w terminie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, po protokólarnym odbiorze przedmiotu umowy podpisanym przez przedstawicieli stron, bez usterek.
VIII. Obliczenie ceny:
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, jak również ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili złożenia oferty oraz wszelkie inne koszty poniesione w celu terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w formularzu OFERTA stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
IX. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty:
1. Oferta winna zawierać:
- wypełniony Formularz oferty (załącznik do Zapytania ofertowego),
- kartę katalogową zaoferowanej maszyny / zestawu maszyn wraz z wizualizacjami.
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola – sekretariat pokój nr 4, w terminie do dnia 28.12.2017 r. do godz. 10:00.
3. Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
Zapytanie ofertowe
Formularz oferty
Protokół z postępowania w trybie zapytania o cenę