Zamówienia na przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E we wsi Strońsko i 4916E na odcinku Strońsko – Zapolice
XMLTreść
zamówienie na | Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E we wsi Strońsko i 4916E na odcinku Strońsko – Zapolice |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | ZP.272.2.17.2017 |
zamawiający | Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli |
tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | Powyżej 30 000 euro |
termin składania ofert |
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp z o.o., Czartki 60, 98-200 Sieradz.
Punktacja łączna- 72,00 pkt,
Cena- 60,00 pkt.,
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia- 12 pkt.
W postępowaniu złożona została 1 oferta,
nie odrzucono żadnej oferty ani nie wykluczono żadnego wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola - działający w imieniu Powiatu Zduńskowolskiego
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków istniejących dróg powiatowych o numerach 1765E we wsi Strońsko i 4916E na odcinku Strońsko – Zapolice. Długość projektowanej przebudowy wynosi 3,551 km i składa się z 3 odcinków:
odcinek I (PT1_KT1) 2+021,50 m;
odcinek II (PT2-KT2) 0+060,80 m;
odcinek III (PT3-KT3) 1+476,80 m
Rodzaj nawierzchni planowanej do wykonania:
Projektowana „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E we wsi Strońsko i 4916E na odcinku Strońsko – Zapolice” będzie posiadała na całej swojej długości nawierzchnię z betonu asfaltowego, o następujących warstwach konstrukcyjnych:
Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do:
1) odwiezienia materiału pochodzącego z rozbiórki ciągów pieszych oraz wjazdów i nadający się do ponownego wbudowania (całe płyty chodnikowe, trylinka, kostka betonowa itp.), stanowiącego własność Zamawiającego, na odległość do 10 km, w miejsc/e/a wskazane przez Zamawiającego,
2) odwiezienia destruktu pochodzącego z frezowania nawierzchni bitumiczne oraz materiałów podbudowy drogi, stanowiących własność Zamawiającego, na odległość do 10 km, w miejsc/e/a wskazane przez Zamawiającego,
3) zagospodarowania we własnym zakresie nadmiaru ziemi z korytowania, gruzu oraz brył korzeniowe drzew po ich usunięciu,
4) układania warstwy ścieralnej nawierzchni na całej szerokości jezdni – bez szwu podłużnego i przy zminimalizowaniu ilości szwów poprzecznych,
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni na swój koszt pełną obsługę geodezyjną, w szczególności wyznaczenie na gruncie elementów robót, zabezpieczenie znaków geodezyjnych granic działek na linii granicy działki drogi oraz stałych punktów osnowy geodezyjnej (w przypadku ich naruszenia ich odtworzenie). Niezwłocznie po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obejmującej zakresem wykonane w ramach zamówienia roboty i przekazanie Zamawiającemu uwierzytelnionej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 10a mapy z inwentaryzacji.
Szczegółowy zakres robót obejmuje:
1) dokumentacja projektowa:
- projekt budowlano-wykonawczy, opracowany przez BIURO PROJEKTÓW DROG UNIPLAN, 97-400 Bełchatów, ul. J. Kiepury 5, 97-400 Bełchatów
- STWiORB z załącznikiem
2) inne opracowania i dokumenty:
- plan wycinki drzew,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- projekt czasowej organizacji ruchu,
- przedmiary robót (jako element pomocniczy)
Oznaczenie zamówienia za pomocą kodów wspólnego słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot – 45.23.31.40 – 2
Przedmioty dodatkowe: 45.23.30.00 – 9, 45.23.24.52 – 5, 45.11.12.00 – 0, 45.23.32.90 – 8,
45.23.32.21 – 4, 45.11.00.00 – 1, 45.11.25.00 – 0
Zamówienie realizowane jest na podstawie ZGŁOSZENIA zamiaru wykonania robót budowlanych nr AB.6743.1.183.2016 przyjętego pod w dniu 11.04.2016 r. bez zastrzeżeń.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wyznacza termin realizacji zamówienia od zawarcia umowy o realizację zamówienia do 29 września 2017 r.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy, żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 36.000 zł (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy).
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 29.06.2017 r. do godz. 10:00
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.06.2017 r. o godz. 10:30
OCENY OFERT:
Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu zgodnie z zapisem art. 24aa ustawy Pzp. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp. KRYTERIUM: WAGA:
1 Cena 60%
2 Okres gwarancji 40%
R a z e m 100%
ŹRÓDŁA FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA:
Zadanie jest finansowane z budżetów Powiatu Zduńskowolskiego i Gminy Zapolice oraz jest przedmiotem wniosku aplikacyjnego o przyznanie środków z budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych, na modernizację dróg.
{1}
{2}
Załącznik 1 SIWZ - Formularz Oferty
Załącznik 2 SIWZ - Warunki udziału
Załacznik 3 SIWZ - Podstawa wykluczenia
Załącznik 4 SIWZ - Wykaz robót
Złąacznik 5 SIWZ - Wykaz osób
Załącznik 6 SIWZ - Oświadczenie grupa kapitałowa
Załącznik 7 SIWZ - Oświadczenie o zatrudnieniu o pracę
Załącznik 8 SIWZ - Wzór umowy
Projekt Budowlano - Wykonawczy
Pismo SW|TWiORB
STWiORB
Opis do kosztorysu I
Opis do kosztorysu II
Przedmiar I
Przedmiar II
Plan wycinki drzew
Projekt czasowej organizacji ruchu
Projekt stałej organizacji ruchu
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola - działający w imieniu Powiatu Zduńskowolskiego
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków istniejących dróg powiatowych o numerach 1765E we wsi Strońsko i 4916E na odcinku Strońsko – Zapolice. Długość projektowanej przebudowy wynosi 3,551 km i składa się z 3 odcinków:
odcinek I (PT1_KT1) 2+021,50 m;
odcinek II (PT2-KT2) 0+060,80 m;
odcinek III (PT3-KT3) 1+476,80 m
Rodzaj nawierzchni planowanej do wykonania:
Projektowana „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E we wsi Strońsko i 4916E na odcinku Strońsko – Zapolice” będzie posiadała na całej swojej długości nawierzchnię z betonu asfaltowego, o następujących warstwach konstrukcyjnych:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca o gr. 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o gr. 6 cm,
- istniejący profil drogi zostanie uzupełniony kruszywem łamanym o frakcji 0/63 mm,
- na poszerzeniach zastosowano podbudowę z kruszywa łamanego 0,63 mm o gr. 20 cm oraz warstwę stabilizacji kruszywa cementem o gr. 10 cm,
- chodniki na całym zakresie zostaną wykonane z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5 mm,
- dokumentacja obejmuje przebudowę wjazdów do nieruchomości,
- przewiduje się profilowanie i uzupełnienie poboczy,
- odwodnienie drogi zapewnione zostanie poprzez remont przepustów poprzecznych oraz renowację rowów przydrożnych,
- całość zadania zostanie uzupełniona przez nowe oznakowanie pionowe i poziome
Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do:
1) odwiezienia materiału pochodzącego z rozbiórki ciągów pieszych oraz wjazdów i nadający się do ponownego wbudowania (całe płyty chodnikowe, trylinka, kostka betonowa itp.), stanowiącego własność Zamawiającego, na odległość do 10 km, w miejsc/e/a wskazane przez Zamawiającego,
2) odwiezienia destruktu pochodzącego z frezowania nawierzchni bitumiczne oraz materiałów podbudowy drogi, stanowiących własność Zamawiającego, na odległość do 10 km, w miejsc/e/a wskazane przez Zamawiającego,
3) zagospodarowania we własnym zakresie nadmiaru ziemi z korytowania, gruzu oraz brył korzeniowe drzew po ich usunięciu,
4) układania warstwy ścieralnej nawierzchni na całej szerokości jezdni – bez szwu podłużnego i przy zminimalizowaniu ilości szwów poprzecznych,
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni na swój koszt pełną obsługę geodezyjną, w szczególności wyznaczenie na gruncie elementów robót, zabezpieczenie znaków geodezyjnych granic działek na linii granicy działki drogi oraz stałych punktów osnowy geodezyjnej (w przypadku ich naruszenia ich odtworzenie). Niezwłocznie po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obejmującej zakresem wykonane w ramach zamówienia roboty i przekazanie Zamawiającemu uwierzytelnionej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 10a mapy z inwentaryzacji.
Szczegółowy zakres robót obejmuje:
1) dokumentacja projektowa:
- projekt budowlano-wykonawczy, opracowany przez BIURO PROJEKTÓW DROG UNIPLAN, 97-400 Bełchatów, ul. J. Kiepury 5, 97-400 Bełchatów
- STWiORB z załącznikiem
2) inne opracowania i dokumenty:
- plan wycinki drzew,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- projekt czasowej organizacji ruchu,
- przedmiary robót (jako element pomocniczy)
Oznaczenie zamówienia za pomocą kodów wspólnego słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot – 45.23.31.40 – 2
Przedmioty dodatkowe: 45.23.30.00 – 9, 45.23.24.52 – 5, 45.11.12.00 – 0, 45.23.32.90 – 8,
45.23.32.21 – 4, 45.11.00.00 – 1, 45.11.25.00 – 0
Zamówienie realizowane jest na podstawie ZGŁOSZENIA zamiaru wykonania robót budowlanych nr AB.6743.1.183.2016 przyjętego pod w dniu 11.04.2016 r. bez zastrzeżeń.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wyznacza termin realizacji zamówienia od zawarcia umowy o realizację zamówienia do 29 września 2017 r.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy, żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 36.000 zł (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy).
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 29.06.2017 r. do godz. 10:00
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.06.2017 r. o godz. 10:30
OCENY OFERT:
Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu zgodnie z zapisem art. 24aa ustawy Pzp. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp. KRYTERIUM: WAGA:
1 Cena 60%
2 Okres gwarancji 40%
R a z e m 100%
ŹRÓDŁA FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA:
Zadanie jest finansowane z budżetów Powiatu Zduńskowolskiego i Gminy Zapolice oraz jest przedmiotem wniosku aplikacyjnego o przyznanie środków z budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych, na modernizację dróg.
{1}
{2}
Załącznik 1 SIWZ - Formularz Oferty
Załącznik 2 SIWZ - Warunki udziału
Załacznik 3 SIWZ - Podstawa wykluczenia
Załącznik 4 SIWZ - Wykaz robót
Złąacznik 5 SIWZ - Wykaz osób
Załącznik 6 SIWZ - Oświadczenie grupa kapitałowa
Załącznik 7 SIWZ - Oświadczenie o zatrudnieniu o pracę
Załącznik 8 SIWZ - Wzór umowy
Projekt Budowlano - Wykonawczy
Pismo SW|TWiORB
STWiORB
Opis do kosztorysu I
Opis do kosztorysu II
Przedmiar I
Przedmiar II
Plan wycinki drzew
Projekt czasowej organizacji ruchu
Projekt stałej organizacji ruchu
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty