W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zakup posypywarki drogowej o ładowności pow. 5 ton na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli

XML

Treść

Znak sprawy: PZD.261.1.20.2024
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli

ZAPYTANIE OFERTOWE

w związku z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto ustanowionego Zarządzeniem Nr 10/2021 z dnia 19 kwietnia 2021 r., zapraszam do złożenia oferty na zadanie pn.: 

„Zakup posypywarki drogowej o ładowności pow. 5 ton na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli”

1. Przedmiot zamówienia (opis przedmiotu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej posypywarki drogowej o ładowności powyżej 5 ton na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli.

Posypywarka przeznaczona jest do powierzchniowego rozrzucania po drogach publicznych, ulicach oraz chodnikach środków:
1)      niechemicznych – piasku o średnicy cząstek od 0.1 do 1 mm, kruszywa naturalnego lub sztucznego o uziarnieniu do 4 mm,
2)      chemicznych, w postaci stałej: chlorku sodu (NaCl), chlorku wapnia (CaCl), chlorku magnezu (MgCl),
3)      mieszaniny środków chemicznych w postaci stałej oraz niechemicznych.

Przez fabrycznie nową posypywarkę Zamawiający rozumie maszynę bez jakichkolwiek śladów użytkowania z produkcji w roku 2023 lub 2024. Preferowane malowanie maszyny w barwach ostrzegawczych: czerwonej, żółtej, czy pomarańczowej.

Szczegółowe minimalne wymagania techniczne dotyczące zamawianej posypywarki:
1)      dopuszczalna masa całkowita min. 7000 kg;
2)      dopuszczalna ładowność min. 5000 kg;
3)      pojemność skrzyni ładunkowej min. 4 m³;
4)      zawieszenie jednoosiowe sztywne (nie dopuszcza się dwuosiowego);
5)      felgi stalowe wzmocnione, przystosowane do przenoszenia obciążenia co najmniej 7000kg;
6)      ogumienie wzmocnione o rozmiarze minimum 22,5 cala, koła osłonięte błotnikami;
7)      dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika;
8)      zaczep dyszla obrotowy z okiem 50 mm;
9)      podpora dyszla ze składanym kółkiem;  
10)  instalacja hamulcowa jedno lub dwuprzewodowa pneumatyczna;
11)  napęd podajnika taśmowy i tarczy adaptera rozsypującego hydrauliczny lub z WOM;
12)  mechaniczna regulacja przesłony podajnika;
13)  ręczny hamulec postojowy;
14)  oświetlenie zewnętrzne z instalacją elektryczną;
15)  trójkąt ostrzegawczy mocowany na posypywarce;
16)  koło zapasowe;
17)  plandeka zakrywająca ładunek sznurowana;
18)  dwa kliny do kół wraz z mocowaniem ich na posypywarce;
19)  sito skrzyni ładunkowej;
20)  podest serwisowy boczny;
21)  wałek odbioru mocy odpowiedni dla obsługi posypywarki przez ciągnik marki TYM 1054

Wskazane wyżej wymagania sprzętowe stanowią minimalne wymagania co oznacza, że oferowana posypywarka może posiadać parametry wyższe.

Zamawiający wymaga co najmniej 12 miesięcy gwarancji na zamawianą posypywarkę, termin ten liczony będzie od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego w siedzibie Zamawiającego. Naprawy posypywarki odbywać się będą na koszt Wykonawcy, u Zamawiającego w budynku garażowo – magazynowym w Wojsławicach, gmina Zduńska Wola. Sprawdzenie i uruchomienie posypywarki odbędzie się w tym samym miejscu. Wykonawca przeprowadzi w tym miejscu szkolenie dla dwóch operatorów w zakresie: montażu z pokazem pracy oraz obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia –  godzina podzielona na część teoretyczną i praktyczną.

Wykonawca przedstawi:
1)      Instrukcję eksploatacji i obsługi oraz katalog części w języku polskim,
2)      Książkę serwisową,
3)      Kartę gwarancyjną,
4)      Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, w części objętej ofertą.

2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 29.11.2024 r.

3. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 
Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną.

4. Inne istotne warunki zamówienia:
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)      Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. 
2)      Posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe. 

Warunki i forma płatności:
Należność za przedmiot umowy płatna będzie w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, po protokólarnym odbiorze przedmiotu umowy podpisanym przez przedstawicieli stron, bez usterek.

5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

6. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy / ogólne warunki umowy / wzór umowy. 

7. Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli ul. Królewska 10, 98-220 Zduńska Wola – pokój nr 1, lub elektronicznie na adres: drogi@powiatzdunskowolski.pl do dnia 06.11.2024 r. godz. 10:00. 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

W wyniku analizy ofert przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie:
firmie „ZIMEX AGRO” Sp. z o. o. Leszcze 29, 99-100 Łęczyca 
za cenę: 61.000,00 zł netto + 23% VAT = 75.030,00 zł. brutto
Gwarancja na zakupiony sprzęt będzie udzielona na 12 miesięcy. Dostawa do 29.11.2024 r.

Do dnia 06.11.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęły trzy oferty. Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną. Najkorzystniejsza oferta zmieściła się kwotowo w zarezerwowanym budżecie PZD.

Załączniki